tisdag, oktober 06, 2009

Oktober

Fotbollssäsongen är avslutad, bortsett från morgondagens bollflickeuppdrag. Får se när vi ska dra igång med inomhusträningen.

Jobbar på Bergatrollens förskola. Ett föräldrakooperativ ca 2 mil hemifrån. Som jag skrivit tidigare så var det sedan tidigare erfarenheter inte så positivt. Men jag tar tillbaka allt!!! Trivs superbra och alla det där ålderdomliga sakerna är bortblåsta. Skönt :) Håll tummarna att jag får vara kvar ett tag.

Läste i en väns blogg om att dotter inte ville ha räls. Här är det ju tvärtom. Äntligen försvinner natt tandställningen, bara en operation och en tand som skall dras på plats innan man äntligen får räls. Som är SÅÅÅÅÅ COOOOOLT!!! Hon är så härlig min tjej!

Dags att sova, öppnar i morgon!

1 kommentar:

M-L sa...

Kul att hon känner att tandställning är ok. Kanske kunde hon förklara hur coolt det är för min dotter? ;)