onsdag, oktober 28, 2009

Ligger...

...fortfarande i sängen och tycker sååååå synd om mig själv. Tittar på film, äter godis och TRÄNAR INTE ALLS!!! Hur ska det här sluta? Visst jag har ont och mår dåligt på det viset, men rent psykiskt är det illa kan jag säga. Sen har jag en man som suckar och stönar. "Kunde du inte ens gjort diskmaskin idag?" Visst en enkel grej, men föreställ er att ni lutar er framåt, var stramar det då? Jo, i lår och ljumskar. Eller har jag fel då? Någon som kommer ihåg vart jag är uppskuren? Hrm... Men jo, han är snäll och ställer upp, försöker vara förstående. Men det är svårt när man enbart tänker på hur mycket pengar jag förlorar på att vara sjuk eller på vad jag inte gör fast jag är hemma hela dagarna. Så låt mig påpeka: Det gör inte saken bättre i mitt huvud!!!

Nu lever jag för helgerna fram över:) Nu på lördag har en vän 35 årsfest/Halloweenfest. Utklädning gäller!! Det ska bli roligt :) Jag har ju en hel del materiel liggandes eftersom jag är väldigt svart och otäck (*asg*) i mig själv. Men värre för 2 meters mannen. Det lutar år Lurch i för kort kostym, eller Frankensteins monster. Jag tyckte Hulken :) Men han ville inte går omkring med bar överkropp :P Får se om jag orkar mig iväg till stans second hand med honom på em.

Helgen efter det ska jag äntligen på utbildningen i Knäkontroll. Ni kommer ihåg va? Ni vet det vi kör med tjejerna för att stärka knän ocg bål. Det ska bli intressant :) Även om jag inte kan vara aktivt deltagande. Det får jag sätta Jessica på ;)

Den 14e är det Sandvikens IFs avslutningsfest på Livingroom. Alla spelare i A-lag, tränare, VIP osv är inbjudna. Det brukar vara en trevlig tillställningmed mycket glädje. Sen kan man ju alltid hoppas på att snika åt sig äran. Årets ungdomstränare!!! Ha ha ha!!! Man kan ju iaf leka med tanken.

SEN!!! Då kommer höjdpunkten!! Längtar så till den 19-20e....

Inga kommentarer: