lördag, februari 20, 2010

Award...

Fick en award av RADIOBILSPOLISEN (http://radiobilspolisen.blogspot.com/)



Sen ska jag länka till 7 stycken, enligt ovan bloggare, sjömän (??). Men han har länkat till sju andra. Tyvärr har jag nog inte sju på nätet som jag kan länka till, tyvärr...
Sen kan jag inte länka så fint att namnet bara syns. Så det blir på det gamla vanliga viset.
Skickar vidare till:
Skickar även tillbaka den till honom jag fick den ifrån... På så vis får jag ihop 5 stycken härliga bloggar jag följer :)
I vilket fall så ska jag sedan skriva 7 intressanta fakta om mig själv... Vet inte ens om det finns sju intressanta fakta om mig... *funderar*
  1. Jag är lagledare i två fotbollslag trots att jag aldrig spelat fotboll själv (och det är super-kul!!!)
  2. Jag älskar mitt yrke som pedagog men tar ändå aldrig arslet ur vagnen och studerar vidare, tyvärr :(
  3. Jag gick ned 20 kg genom att i stort sett bara besegra mitt sockerberoende (och lite motion)
  4. Jag är Facebook-beroende, men intalar mig att jag kan kontrollera det ;)
  5. Jag är en musik-nörd, älskar schlager, njuter till metal, gungar med till blues och stegar fram till dansband :)
  6. Jag älskar att lära mig nya saker och ger mig sällan innan jag lyckas. En envis jävel med andra ord.
  7. Sen givetvis så har jag två underbara barn som gör mitt liv värt att leva :D <3

Så... Hoppas jag gjorde rätt nu då :)

1 kommentar:

M-L sa...

Tack för awarden, som jag förstår det förtjänar jag den när jag berättat sju saker om mig själv. Vi får väl se när det blir då.. =)

Ha en bra lördag!