torsdag, februari 11, 2010

Hostar vidare....

Åter igen en tung natt :( Fick sms från maken som upplyste mig om att det var helt ok om jag ville ta en sömntablett av honom. Aldrig i livet!! Man kan säkert dö i sömnen eller något... Detta var vid 23... Två timmar senare och en hel del vridande och vändande under den tiden så skickade jag ett sms till maken (som jobbar natt) och frågar vilka biverkningar tabletterna hade. Han svarade givetvis att det inte var någon fara och att han mer än gärna skulle gå upp med barnen så jag kunde få sova ut. Hrm... Hållhake??!! Startade Voddler... Överväger... Vid 2 tog jag så tillslut en tablett, lade mig med hörlurarna och tänkte kolla på "Selma". Har ingen aning om att den ens startade. Vaknade vid 6 av att maken snörade av mig hörlurarna och ställde bort datorn från sängen. Farligt... Sen somnade jag om för att vakna 12.34 (!!!). Kan vara så att jag behövde sova lite. Kände mig ganska pigg och min förhoppning var ju att jag sovit mig frisk. Hoppade (för att överdriva) ur sängen och masade mig ut i köket. Satte på Te-vatten och började läsa tidningen. Fick yrsel och var tvungen att lägga mig igen. Så pigg var jag.... Blir som förväntat hemma från jobbet i morgon med :( Så trist när man äntligen fått jobb!!!

När jag så åter kravlade mig upp ur sängen var det fotboll som hägrade. Föreningens LOK-stöd ska vara inne på måndag och innan dess så måste kanslit godkänt dem. Deadline alltså i morgon. Min plan har varit att göra det i helgen som var, men det blev inte av. Sen har jag ju varit risig och *harklar mig* nog helt enkelt glömt bort. LOK är ju inget som är svårt. Jag sköter det löpande och har lämnat in P01 förlänge sedan, F97 är i ordning men inte inlämnat. Kruxet nu är att vi ska börja sköta det på nätet. Mycket positivt enligt mig. Men detta innebär ju att allt sedan 1 juli 2009 ska registreras om. Så det är vad jag har gjort idag, hela eftermiddagen. 34 pojkar och 17 tjejer, 7 ledare och typ 2 000 000 träningstillfällen och matcher. Men nu är det äntligen klart :) *nöjd*

Dags att försöka börja med maten. Maken är och drar el hos sin bror och förväntas inte vara hemma än på ett tag. Får se vad jag orkar skapa i köket....

Inga kommentarer: