onsdag, november 24, 2010

Dag 13 - Denna vecka

Nu är jag vid tisdagens inlägg, alltså ikapp snart :)

Den här veckan var det enbart tre dagars jobb planerat enligt schemat Det är min barnvecka så det var mys planerat, förbereda för advent och så. Men så blir jag sjuk igen... Brist på ork. Har varit hos J och delat upp våra julsaker och de har kommit hit, men jag har inte orkat göra något åt det än.

Sonen hade tid till Magnetröntgen idag. Obehagligt... "Vi vet ju diagnosen men vi vill ju utesluta tumörer" *ryser* Nu är det gjort iallafall, bara att vänta och se.

Ytterligare ett utvärderingsmöte med SIF ska genomföras och det i morgon. Innan dess bör jag ha sorterat alla matchkläder men det kommer jag nog inte orka. Får antagligen lite skäll av Kanslichefen. Men det kan jag ta.

Sonen har disco på fredag och Dotter har fest hos sin far på lördag. Jag kommer inte vara närvarande på någon :S Ovant....

På söndag är det ju Advetsmys hos min moster i Uppsala. Hon brukar ha det varje år,men jag har inte haft möjlighet att gå. I år blir det tydligen många i släkten som ska dit så det blir garanterat trevligt. Nu funderar jag dock på om jag ska dra ned till Stockholm på lördagen, kanske stråla samman med syster och umgås med henne lite på lördagen och sedan göra sällskap dagen efter. Eller kanske gå på den där, garanterat SJUKT BRA konserten med Sabaton i Arenan. Mycket man vill! Oavsett så måste jag kurera mig. Man kan inte gå och ha febertoppar varannan, vartredje dag....

Inga kommentarer: