onsdag, november 24, 2010

Dag 12 - Vad har jag i min väska

Har ju skrivit om detta vid ett tidigare tillfälle... Säger det samma nu. Jag har sällan väska. Jag tar helst mobil, nycklar och plånbok i fickan. That's it!

Men jag har givetvis en handväska som jag använder, främst när jag ska till jobbet osv. I den har jag massor!!!

Fotot är från det gamla inlägget så telefonen är ju utbytt på Xperian, nyckelbandet är ett SIF-band nu för tiden. Men annars så är det en almanacka, läroplanen, den aktuella oriflamekatalogen, smink, handkräm, lilla mirakelburken, tuggummi, halstabletter, div hygienprodukter, nagelset, plåster, huvudvärkstabletter, näsdukar, spegel, papper och penna. Tror till och med att det finns snoddar och hårspännen kvar i väskan trots att det var flera månader sedan som jag kunde använda dessa :P

Inga kommentarer: