lördag, november 13, 2010

Lördag....

Borde man inte må ganska bra då?

Hade problem att komma ner i varv igår, mycket som rörde sig i huvudet. Sen när jag väl kom till ro, fick jag några skumma meddelanden... Så då var det ju kört igen. När huvudet väl har satt igång så är det ju liksom dömt. Men vid 3 tror jag att jag slumrade in, lagom för att bli väckt av Sonen. Han sov oroligt och åter var man stressad. Lyssnade... Gick och tittade... Nå väl några timmars sömn blev det tillslut men det var tungt när klockan ringde i morse. Hörde Sonen rossla, det var alltså därför han varit orolig i natt - Ventolinetime!

Får väl försöka få till en stödvila någon gång under dagen så man är pigg till kvällens Avslutningsfest med SIF. Men först måste jag ju fixa till lite avancerad matlagning så jag kan skriva något vettigt under Dag 4:s tema ;)

Inga kommentarer: