tisdag, januari 04, 2011

Ytterligare en lista...via mail

Jag tackar för utmaningarna i form av listor som skickats till min mail.

Men nu tänker jag inte svara på någon mer på ett tag.

Utmanar den som vill :)


Nämn något som gjorde dig glad idag:

- När Dotterns läkare hänvisade till hennes stora syster = MIG!!! *asg*

Vad gjorde du kl 08 imorse:

- Jag sov...

Vad gjorde du för 15 min sedan:

- Låg nedkrupen under elfilten och mös i värmen :)

Det sista du sa högt:

- What tha f******k! när jag kom på att jag hade en tvätt i maskin

Det senaste någon sa till dig:

- Hej då...

Vad har du druckit idag:

- Obligatoriska Provivan, vatten och så dricker jag lite Rekordelig nu

Vad var det senaste du åt:

- Brie och Kornmo

Vad var det senaste du köpte:

- Medicin till Dotter

Vad är det för färg på din ytterdörr:

-Brun

Vad är det för väder hos dig nu:

- Klart och kallt

Godaste glassmaken:

- Turkisk peppar som Hemglass hade förr

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

- Absolut!

Sover du tungt:

- Oftast

Drömmer du mardrömmar:

- Drömmer sällan så jag kommer ihåg det. Men mardrömmar förekommer när jag mår dåligt

Trivs du med ditt jobb:

- Oftast

Favoritklädsel:

- Jeans och Tee

Favoritlåt just nu:

- The final solution med Sabaton

Vad ser du om du tittar till höger:

- Ut genom mitt fönster i vardagsrummet, med julstjärna och snö

Vad gör dig glad just nu:

- Att jag känner harmoni för första gången på mycket länge

Vad ska du göra härnäst:

- Inte ett jota

Höger eller vänsterhänt:

- Höger

Humör just nu:

- Lugn

Favoritgodis:

- Lakrits

Kläder just nu:

-Hellång bomullsklänning från BIK BOK, gosiga Raggisar från Oriflame

Sommarplaner:

- Inga så vitt jag vet... Lite festivaler lockar ju

Hur många kuddar sover du med:

- 2

Spelar du något instrument:

- Nej

Morgon eller nattmänniska:

- Natt

Vad är viktigast för dig:

-Är jag och barnen (nära och kära) får vara friska

Är du kittlig:

- Enormt!

Snarkar du:

- Händer väl, framför allt om jag är sjuk

Stjärntecken:

- Jungfrun

Äckligaste insekten:

- SPINDEL!! Fast det är väl ingen insekt egentligen....

Längtar du mest efter just nu:

- SOMMAR!!!

Inga kommentarer: