lördag, februari 12, 2011

MELLO!!!


Dags igen... Deltävling 2...

  • 7 days and 7 nights * Brolle - Det fanns en man... För att citera Robert Gustavsson. Åh vad jag gillar Brolle!! Men nu är det ju inte han som ska bedömmas. Låten känns klatschig och har det där schlagertralliga. Kommer på mig själv att nynna lite.
  • Like suicide * Christian Walz - Soft... Trist... Gillar inte...
  • Elektrisk * Anniela - Fartfylld och glad. Kan säkert bli något
  • Oh my God * The Moniker - Lite The Beatles och lite The Ark. Två favvoband för min del. Den här gillar jag!!
  • Vaken i en dröm ' Elisabeth Andreasson - Å hallelulja!! Tror jag får nå fel!! Varför så många lugna tråkiga låtar i år??!!
  • I'm in love * Sanna Nielsen -Som jag sa vid Brolle så är det ju inte artisten som egentligen ska bedömmas. Men jag kan verkligen inte med henne!! Men låten är ju en Celine-liknande Sanna-låt. Går säkert vidare.
  • My heart is refusing me * Loreen - Tråkig! Låter som en annan låt, men kan inte placera vilken...
  • Ge mig en spanjor * Babsan - Ja.. Vad säga?!!! Skulle inte förvånamig om den går vidare :S
Inte ett dugg roligt startfält idag. Men vem vet man kan ju bli överraskad när man sitter framför tvn :)

Jag tror att Brolle, Sanna, The Moniker, Anniela och..... Vill verkligen inte skriva Babsan!! Hrm... Kör på Walz då!!

Vad tror ni?

Inga kommentarer: