söndag, februari 13, 2011

Varumärkescheck

Snor en lista av Linda....


SKOR: använder överlag budgetmärken typ Duffy och Sunflower. Har dock Tretorn på mina stövlar.
SNEAKERS: Duffy....
JEANS: inget speciellt märke men gillar jeansen på Gina Tricot och Veromoda
T-SHIRT: H&Ms t-shirtar, sen Carlings, Gina och Bik bok. Beror lite på pris
UNDERKLÄDER: Lindex eller www.snyggunder.se
VÄSKA: Favvon är från H&M, men gillar även en från Halens
PLÅNBOK: ingen aning, en svart herrsak i fuskskinn
SOLGLASÖGON: P.O.P från Oriflame och så de med prismor från Jai Kudo

KLOCKA: en GUL som jag sportar i. Använder annars ingen klocka
SMYCKEN: köper det jag gillar oavsett märke. Men har mycket från Dag och Natt
TV: Samsung
MOBILTELEFON: Sony Ericsson X 10 mini pro
DATOR: Acer Extensa
SMINK: Giordani, Very me och Oriflame beauty från Oriflame
ANSIKTSKRÄM: Pure nature blueberry från Oriflame
LOTION: Swedish spa från Oriflame
DEODERANT: Rexona
TANDKRÄM: Sensodyne
SCHAMPO/BALSAM: HairX för färgat hår från Oriflame
TVÅL: Discovery China från Oriflame
PARFYM: Euphoria by C.K
MINERALVATTEN: Mitt eget Soda stream-vatten
VIN: Gillar rött typ Vina Maipo, Down under eller Inca
DRINK: J.D och cola
BRÖD: Frökusar
MAT: Mammas:)
GLASS: Ingen fan av glass, men Turkisk peppar från Hemglass kunde jag äta ihjäl mig av
GODIS: Lakrits... Gärna döskallar där det är hallonsmak med, eller peacemärken där man blandat i cola
SÄNG: Coop
LAKAN: Bomull från Jotex
FRISÖRSALONG: Effect och så mig själv däremellan
DAGSTIDNING: Internet
MAGASIN: Inget speciellt

Inga kommentarer: