fredag, mars 11, 2011

Naglar

För ett tag sedan så tipsade Linda i sin sminkblogg om Isadoras Graffiti Nails. Sjukt coola och jag blev otroligt sugen att testa. Den var ju slut i butik och idag var första gången jag sprang på den. Inte en tvekan. Köpte på mig ett par och var tvungen att prova på en gång.


Jag gillar ju sedan tidigare Isadoras Extra Long Lasting/Quick dry och jag använde Silver Sparkles som underlack. Det skulle torka i ca 4 minuter innan jag lade Graffiti Nail Top Black Tag ovanpå. Från början helt täckande men inom 30 sekunder började den krackerlera och slutresultatet blev otroligt fränt.


Slutligen lade jag givetvis ett Base/Top Coat. Clear, också från Isadora.

Dessa lack finns i större sortiment på Kicks men också på Lindex.

Vad tycker ni?!

3 kommentarer:

M-L sa...

Jag köpte det för första gången till Emma för ganska länge sen nu, hon har sen dess skaffat sig ett litet lager med olika kulörer :) De är jättehäftiga!

Anonym sa...

Skitcoolt!! Passar dej som handen i handsken <3 //Mia

Maria sa...

Gillar skarpt och det sitter fortfarande kvar utan hack eller andra skador trots att jag lagat mat och tvättat händer en mängd gånger.