lördag, mars 12, 2011

MELLO!!!


Japp!! Så är vi redan där! Vad fort det gick, de här veckorna.... :(

Men vad tror jag då om kvällen?

Startfält

  1. Danny - In da club
  2. Swingfly - Me and my drum
  3. Sanna Nielsen - I'm in love
  4. 7 days and 7 nights - Brolle
  5. Eric Saade - Popular
  6. The Playtones - The King
  7. Linda Bengtzing - E de mig det är fel på
  8. Nicke Borg - Leaving home
  9. The Moniker - Oh my God
  10. Sara Varga - Spring för livet
Jag vill ju givetvis att Nicke vinner hela skiten!! Men jag är helt övertygad om att så inte blir fallet tyvärr. För många namn som liksom bara glidit till final på gamla meriter. Brolle är ju en favorit med, men absolut inte hans bästa låt. The Moniker är ju glad och jag går ju och trallar på den. Sonens absoluta favorit i vilket fall. Vad Dotter har för favorit har jag ingen aning om då hon inte varit hemma en enda lördagkväll de senaste veckorna och prata om Melodifestival är ju bara töntigt. 

Linda B och Sanna kräks jag över. Varga är ingen favorit, inte heller The Playtones. Danny och Eric är ju liksom så förutsägbara.

Maria vill:

1, Nicke
2, Swingfly
3, The Moniker
4, Brolle

Tror:

1, Sanna
2, Danny
3, Eric
4, The Playtones/Varga

Vad tror ni?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ibland blir det inte som man vill...*suck* Jag ville ju Nicke skulle vinna...nåja...bara & inse att söt som socker räcker för att komma långt...ha en underbar söndag *kramis*

//Mia

Maria sa...

Men jag tror nog att Gullepojken kan ha en chans i Tyskland och ibland är det ju det som räknas...