onsdag, mars 30, 2011

Sandvikens IF

På årsmötet förra veckan blev jag invald i styrelsen. Tydligen ett handplockat krav från nya Ordföranden Peter. Han har ju varit min "chef" på kanslit men byter nu jobb. Stor förlust! Men han vill inte lämna allt i kaos och lyckas då bli ordförande i styrelsen. Han satte tidigare i år ihop en ungdomskomitte där jag redan sitter. Det är vi som ska ta över hans arbetsuppgifter då hans tjänst inte ska ersättas. I vilket fall, han ville ha någon han kunde lita på, någon med ordning och koll vid sin sida. Så då hamnade jag i styrelsen med. Frågan är om det är rätt timeing. Visst jag vill fylla hjärnan med annat men man vill ju samtidigt göra ett bra arbete.

I kväll är första styrelsemötet och meningen är att jag ska utses till sekreterare, tror vi att det är bra? *asg*

Jag gillar ju utmaningar och vad kan hända? Inte direkt någon som kan dö...

Inga kommentarer: