tisdag, augusti 02, 2011

Försöker mota skrivkrampen med en liten lista


Namn: Maria
Piercingar: 10 i öronen
Tatueringar: En runt midjan (mina barn, vänskap, kärlek och musiksmak) och en på överarm/axel (Liljor och cancer)
Längd: 181
Skostorlek: 39/40
Hårfärg: Ingen aning i nuläget... Men det som kommer ut är mörkare än det varit tidigare
Fräknar: Noup!
Motto: Carpe Diem

Kär? Kanske....
Önskar du att du bodde någon annanstans? Ibland vill man bara rymma, bo där ingen känner mig... Men... Nja, inte önskar på det viset.
Tycker du att du är attraktiv? Man kan ju känna sig mer eller mindrenöjd med sig själv. Men just nu, utan hår, har jag svårt att känna mig varken kvinnlig, attraktiv eller sexig
Dricker du? Mer än jag borde just nu, tyvärr
Röker du? Inte en chans
Vilket schampo använder du? Inga kommetarer
Vilken parfym använder du? Petal Quarts by Oriflame
Vad är du rädd för? Döden....
Gillar du att tvätta? Verkligen inte
Gillar du berg- och dalbanor? Nej, livrädd

Senaste...
Filmen du hyrde? The other woman
Filmen du köpte? Titanic
Låten du hörde: The Lazy Song med Bruno Mars
Låten du laddade ner? Laddar inte ned alls faktiskt
Personen du ringde? Pappa som jag var tvungen att ringa upp
Personen som ringde dig? Pappa men jag svarade inte
TV-program du såg? My name is Earl med Sonen
Person du tänkte på? Exmaken... Som just nu förvrider mitt huvud


Favorit...
Låt: För många.... Fest hos Mange kanske *vrålskratt*
Sak att göra: Gå på Konsert
Sport: Ingen...
Dryck: Kolsyrat vatten
Kläder: Jeans
Film: Twilight saga, Sagan om ringen....
Bil: Har inte så mycket erfarenhet av att köra olika bilar. Den skönaste jag kört på sista tiden är en BMW- kombi från typ 07-09
Serie: Vampire diarys

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke? Absolut!
Gråtit över en flicka? Givetvis!
Ljugit för någon? Det har hänt, men jag får sån sjuk ångest att jag säger sanningen nästan på en gång
Varit i slagsmål? Ja, tyvärr, för många gånger
Blivit arresterad? Nej!
Träffat någon från internet IRL? Det har jag

Antal...
Gånger du varit kär? En hand full kanske
Gånger ditt hjärta brustit? Det har hänt...
Hjärtan brustet på grund av dig? Antagligen inget
Tjejer du kysst? 5
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? 3
Gånger ditt namn varit med i tidningen? 10-15 typ...

Senaste...
Boken du läste? Kallad av mörkret av Rhyannon Byrd
Personen du fick e-mail av? Min tränarkollega Jan
Personen du fick brev av? Bortsett från räkningar så en Dopinbjudan till lilla Sigge
Personen du fick sms av? Exmaken
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Fick hem barnen idag, eftersom jag varit bortrest. De hade ätit hos sin far så den senaste gången är ju över en vecka sedan då
Saken du köpte? Gotlands dressing, Salmbärssylt och Fårost på Gotland



Vad har du gjort idag? Packat upp, tvättat, solat
Var det kul? Kan jag inte direkt påstå
Brukar du svära mycket? Tyvärr....
När stiger du upp på morgonen? För sent
Vad har du på dig? Jeans och linne
Vad ska du göra ikväll? Är redan mitt i natten. Har tittat på Forest Gump med barnen
Vad är du allergisk mot? Apelsin, geting och mygg, färgämnen och konserveringsmedel
Var har du ont? För många ställen att räkna upp
Använder du hårspray? Nej, inte för tillfället då
Kan du stå på händer? Nej, men är en jävel på att hjula
Håkan Hellström eller The Ark? THE ARK!!
Salt eller socker? Hrm... Är ju en sockergris men älskar saltlakrits
Gillar du ketchup? Japp...
Är du glad nu? Nej, det kan jag inte påstå
Var du glad igår? Jo, en liten stund på kvällen
Vad dansar du till? Den mesta musik kan man faktiskt dansa till :)
Stockholm är... ? Ja... Trevlig? Stor? Bra konsertstad, med sköna pubar i min smak
Göteborg är... ? Outforskat område för min del
Kan du sjunga? Tveksamt, men gör det iaf
Spaghetti eller makaroner? Tagliatelle
Land du vill besöka? Just nu... Kroatien

Inga kommentarer: