söndag, januari 22, 2012

Dag 13 - I min väska


Ni som känner mig eller som läst i min blogg tidigare vet att jag verkligen HATAR handväskor. För mig är det bara ett hinder liksom. Något som är i vägen. Jag har det nödvändigaste i mina fickor, i jackan eller brallorna. I skåpet på jobbet odyl. Det jag oftast har med mig är ju i vilket fall:
  • Min super-perfekta mobilplånbok. Kort och sedlar på ena sidan och ett telefonfack på andra sidan. Där givetvis min SonyEricsson Xperia Mini Pro ligger när jag inte använder den för att knäppa kort som detta ;)
  • Nycklar - rosa till min lägenhet och blå till grannen sen det tre med en cerise till bilen, tanklåset och rattkryckan
  • Larmkort till jobbet
  • Någon slags ögonpenna, just där Oriflame Beautys Eyeliner Stylo
  • Tuggummin eller halstabletter som är ett måste när man har någon typ av serviceyrke
Sen finns det givetvis situationer då jag behöver en väska. För att ha ex kalender, tamponger,mobilladdare, LPFÖ, kollegieblock och penna. Extra strumpor, Oriflamekatalog, deo mm Men det är ju en annan story

Inga kommentarer: