tisdag, mars 05, 2013

En liten lista.....



Namn: Maria
Piercingar: 10 i öronen
Tatueringar: En runt midjan (mina barn, vänskap, kärlek och musiksmak) och en på överarm/axel (Liljor, murgröna och döskalle/cancer)
Längd: 181
Skostorlek: 39/40
Hårfärg: Mörkbrun
Fräknar: Nej,det har jag inte.
Motto: Carpe Diem

Kär? Absolut!! Jag älskar!
Önskar du att du bodde någon annanstans? Nej, just nu trivs jagenormt bra där jag bor
Tycker du att du är attraktiv? Tyvärr kan jag inte påstå det. Känner mig klumpig och fet...
Dricker du? Japp, mängder av mjölk
Röker du? Absolut inte!
Vilket schampo använder du? HairX by Oriflame
Vilken parfym använder du? More by Demi for Oriflame
Vad är du rädd för? Människor...
Gillar du att tvätta? Nja, ett nödvändigt ont
Gillar du berg- och dalbanor? Nej, kan jag inte påstå. Gillar inte höjder.

Senaste...
Filmen du hyrde? Ehum... Rock of ages tror jag. Totalt kass!!
Filmen du köpte? Sex and the city 2 eller någon av Twilight
Låten du hörde: Det vet jag inte, måste varit någon i bilen igår
Låten du laddade ner? Laddar inte ned alls faktiskt
Personen du ringde? Det vet jag inte....
Personen som ringde dig? Stina, en annan ledare inom Oriflame
TV-program du såg? Farmen
Person du tänkte på? Maken som jobbar och står i. Längtar ju lite nu...


Favorit...
Låt: She wolf med David Guetta
Sak att göra: Konserter är ju en favvo, åka motorcykel
Sport: Ingen
Dryck: MJÖLK!!
Kläder: Pyjamasbyxor....
Film: Twilight saga, Sagan om ringen....
Bil: Vår härliga Volvo v50
Serie: Farmen

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke? Ja!
Gråtit över en flicka? Ja!
Ljugit för någon? Ja, det har jag men det är inget som händer ofta och jag mår sjukt dåligt av det. Så jag berättar sanningen ganska omedelbart
Varit i slagsmål? Ja, tyvärr, för många gånger
Blivit arresterad? Nej!
Träffat någon från internet IRL? Det har jag

Antal...
Gånger du varit kär? En hand full kanske
Gånger ditt hjärta brustit? Ingen aning... enstaka i vuxen ålder. I tonåren desto fler.
Hjärtan brustet på grund av dig? Antagligen inget
Tjejer du kysst? Tappat räkningen
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? 3-5 kanske
Gånger ditt namn varit med i tidningen? 10-15 typ...

Senaste...
Boken du läste? Kommer inte ihåg
Personen du fick e-mail av? Min regionschef Helena
Personen du fick brev av? Person... Det var länge sedan, mest räkningar från företag ju.
Personen du fick sms av? Min underbara Man
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Innan helgen åt vi tillsammans. Nu bor barnen hos sin far den här veckan
Saken du köpte? En sak? Inte mat och så? Då var det nog ett skötbord då

Vad har du gjort idag? Inte mycket, handlat och vilat
Var det kul? Inte direkt då
Brukar du svära mycket? Tyvärr....
När stiger du upp på morgonen? För sent
Vad har du på dig? Baggybrallor,linne och fleece
Vad ska du göra ikväll? Bara slut som återstår... Att sova alltså
Vad är du allergisk mot? Apelsin, geting och mygg, färgämnen och konserveringsmedel
Var har du ont? Rygg, mage och ben
Använder du hårspray? Det händer
Kan du stå på händer? Nej
Håkan Hellström eller The Ark? THE ARK!!
Salt eller socker? Hrm... Är ju en sockergris men älskar saltlakrits
Gillar du ketchup? Japp...
Är du glad nu? Nja, mår inget vidare och det finns en viss oro i huvudet
Var du glad igår? Ja det var jag nog
Vad dansar du till? Den mesta
Stockholm är... ? Ja... Trevlig? Stor? Bra konsertstad, med sköna pubar i min smak
Göteborg är... ? Aldrig  besökt
Kan du sjunga? Tveksamt, men gör det iaf
Spaghetti eller makaroner? Spagetti
Land du vill besöka? Just nu... Kroatien

1 kommentar:

Anonym sa...

hello there and thank you for your information ?
I've certainly picked up something new from right here. I did alternatively expertise a few technical issues the usage of this website, since I experienced to reload the website lots of times previous to I may just get it to load properly. I were considering in case your web host is OK? No longer that I am complaining, but slow loading circumstances occasions will very frequently impact your placement in google and could injury your high quality score if ads and marketing with Adwords. Well I'm adding this RSS to my e-mail and can
glance out for a lot more of your respective fascinating content.
Make sure you replace this once more very soon..


Also visit my website :: from This source