lördag, januari 25, 2014

Alltid finns det saker att hjälpa till med :P


Dotter kom och "hälsade på". Det är pappa-vecka men hon saknade Liten och hade inget för sig. Efter ett tag så blev det väl ändå lite småtråkigt så jag föreslog att hon skulle hjälpa mig att sortera och rensa ur äldre parfymprover. Något jag tänkt göra länge men som liksom inte hamnar överst på priolistan. Sagt och gjort, vi hjälptes åt med proverna så det var ju kirrat på ett ögonblick.






Strax efter att hon gått så kom jag på att väskan med doftprover, den jag har med på visninga o.dyl, den är ju kvar! Så bara att flytta om i den fina ordningen hon gjorde.... :/



Skickat från min Samsung Mobil

1 kommentar:

Sanna sa...

Åh, hahah älskade parfymprover. De är inte så roligt att fixa med dom men skönt att du fick det gjort. Jag måste nog också ta hand om mina :(