måndag, januari 20, 2014

En konst som kallas framförhållning....


Jag är normalt en planerande person. Vissa kan tycka att jag har ett kontrollbehov, men enligt mig är det en överdrift. Däremot vill jag veta liksom. Jag tycker att ovetskap är jobbigt. Av den anledningen så kändes det jättebra när jag fick powerpointen till kvällens kurs förra fredagen. Gott om tid att förbereda sig! Men vad gör det för skillnad när jag nu sitter och skriver staplar samma dag?!!


Till min fördel är ju att jag finner detta intressant så mycket av informationen sitter ju kvar sedan jag själv gick denna kurs. Sen så gav det jätte-mycket att lyssna och diskutera samma ämne i Stockholm förra veckan. Så jag tror ju inte att mitt problem ligger i själva informationen, utan att få det att flyta liksom. Att inte prata för mycket till varje bild och se till att spara på info till bilder längre fram i presentationen. Annars resulterar det ju i att jag inte har något att säga då och bara får bläddra förbi flera sidor. Inte speciellt proffessionellt... 

Så håll tummarna för mig ikväll!!

Inga kommentarer: