fredag, januari 17, 2014

Kan man säga "God morgon" klockan 13?

Åter en jobbig natt för Liten.... När väckarklockan ringde i morse så kändes det som att jag inte blundat på hela natten. Dotter var redan uppe men Sonen verkade vara lika sliten som mig. De åt frukost och skyndade iväg till skolan. Normalt så brukar jag stanna uppe då. Passa på att fixa lite medan Liten sover. Men idag fanns inte en chans att klara av det. Så åter till sängen....

Vaknade av att Liten grymtade lite från sin säng. När jag somnade låg han bredvid mig. Tittade på klockan, 11.40 (!!!). Maken var uppe och hade stängt in mig i sovrummet hela förmiddagen! Har jag sagt att jag älskar denna man?! Kände mig mycket piggare och när man tittar upp och ser detta vid fotändan så kan man ju inte göra annat än att le.


Vi stannade i sängen och myste innan vi insåg att de stora snart kommer hem. Så ut och skotta lite....

2 kommentarer:

AnnaaJ sa...

Ha ha , känner igen mig :)
Håll ut det blir bättre nätter till slut.

Maria sa...

Ja visst är det så!
Hoppas de dyker upp snart ;)