onsdag, februari 05, 2014

Naglar

Helgens show-naglar
Det är sällan jag prioriterar mina naglar. De får växa och ibland får jag lite längre. Men oftast så slår jag av dem, känner mig handikappad och kapar dem. Men till speciella tillfällen, som helgens Oriflame Show var jag ju bara tvungen att ha fina naglar ju!! Tyvärr så utsattes de ju för en del och nu är det dags att förnya.





Som jag skrev ovan så går de lätt sönder och växer dåligt så därför använder jag Oriflame Beauty Growth Booster dagligen. Den masserar jag runt nagelbanden en gång per dag, helst morgon och kväll. När jag sedan ska måla naglarna så lägger jag ett lager med Oriflame Beauty Nail Protector. Det skyddar och stärker naglarna. Antingen har jag enbart detta lack, ger ju lite glans. Eller så har jag det under ett färgat lack.

Dagens färg blir en äldre vinröd från Oriflame och så Isadoras ljusrosa graffitilack











Just graffitinaglar gillar jag extra mycket. De torkar snabbt och om det blir några skavanker (lätt hänt om man har bråttom) så syns de ju inte så mycket. Rekommenderar varmt Isadoras graffitinaglar! Även deras andra lack så klart. Bra kvaitet till ett bra pris även där. Oriflame hade en limited-serie förra året med Graffiti-nagellack. De har jag givetvis allihopa. Älskar konsistensen och de är lätta att arbeta med, snabbtorkande, men tyvärr håller de ju inte i all evighet....

Fr vänster very me graffiti top coat black, very me nail paint base & top coat, very me nail paint purple, Isadora Graffiti nail top pink bite, Isadora wonder nail base/top coat, oriflame beauty nail polish black cherries
De tre vänstra hade jag på helgens show och de tre till höger blev dagens produkter.



Inga kommentarer: