lördag, februari 08, 2014

Prospektering




















I morgon är det dags för prospektering på Valbo Köpcentrum. Det finns ju en del att förbereda. Min regionchef har packat bilen med bord, pull-ups och annat smått och gott. Nu förbereder jag prover med klisteridentifiering, packar väska med påsar, kataloger och bars som vi ska bjuda på. I katalog 3 är det jätte-viktigt för mig att rekrytera. Så min förhoppning är ju givetvis att det finns några som är intresserade av det i morgon. Jag som rekryterare vill ju kvalifisera mig till årets resa, den går till Spanien. Du som rekryt får ju även du möjlighet att resa med Oriflame till Spanien, men på vägen dit så får du möjlighet att köpa mycket förmånliga produktpaket i dina första kataloger.

Kika gärna in till oss, smaka lite Wellness natural balance bars och lyssna vad vi har att berätta :)

Inga kommentarer: