fredag, februari 07, 2014

Tender care!!

Nästan helt läkt
Röd, sårig och "fnasig" rodnad
Av någon anledning som jag inte vet, fick jag konstiga utslag och sår under mina förlovnings/vigselringar. Jag vet inte om det var pga kylan eller att det kanske blivit fukt kvar där under efter handtvätt. Hur som, dessa kliade och blödde. Efter en dags smörjande (morgon, kväll och efter handtvätt) med Tender care så slutade det att klia. Efter tre dagar är såren helt borta och nu syns bara lite rodnad där ringarna brukar sitta.


Denna lilla mirakelburken, Tender care slutar aldrig att imponera på mig!!
Har DU användt den till något och fått oväntat resultat? Roligt att höra och kunna berätta vidare.....


2 kommentarer:

Sanna sa...

Tender Care måste nog vara världens bästa prodoukt den! :) <3 ha en fin måndag!

Maria sa...

Men eller hur?!! Har inte varit med om något liknande!