fredag, mars 07, 2014

Hemligheter från naturen

För några år sedan, när Oriflame lanserade sin nya hårserie HairX, så blev jag helt såld på produkterna. Älskade doften och de höll vad de lovade. Ni vet ju själva när ni hittat något som fungerar, då håller man hårt i det. Av den anledningen blev det aldrig av att prova "vår" andra serie från Nature secrets. I vintras försvann så HairX för en stund. De skulle bli nya förpackningar och en del nya ingridienser. Givetvis tog mitt shampoo/balsam slut under denna period. Har väl tyvärr aldrig påstått att jag har god framförhållning..... Jag hade inget annat shampoo hemma så jag köpte ett i en affär på stan. Jag märkte ganska omgående att min hårbotten inte mådde bra, började flagna osv. Det är ett problem som jag aldrig har haft! Snarare fet, inte torr hårbotten! Bestämde mig för att prova NS så jag beställde den för mjäll, även om det inte var det som var mitt problem så ville jag prova om det skulle påverka mitt problem. 

Här är resultatet efter två användningar!!!




Jag är så otroligt nöjd med effekten och dessutom doftar de ljuvligt!!

1 kommentar:

Sanna sa...

Älskade Oriflame. Vad skulle vi göra utan produkterna! ♡