söndag, mars 23, 2014

The One by Oriflame

Applicerade The one Illuskin foundation Light ivory på halva ansiktet. Den var smidig att arbeta med och det krävdes inte så mycket arbete för att känna att den gått in i huden. Finishen kändes matt och jag upplevde att puder inte var nödvändigt. Men lade ändå Giordani Gold invisible touch loose powder. Den här foundationen är helt klart min nya favorit!!


Jag vill av hygieniska skäl jobba med verktyg när jag lägger make up. Jag förstår att syftet med att använda fingrarna är att det ska vara enkelt. Jag provade med div. borstar och svampar men resultatet blev inte alls bra. Så det fick lov att bli fingrarna ändå. The one colour impact cream eye shadow var smidig att jobba med. Jag "duttade" beige pearl över hela ögonlocket, applicerade intense plum i inre ögonvrån och petrolium shine i den yttre. Borstade ihop dem och fixerade med Giordani Gold invisible touch loose powder.

Tyvärr så blev inte resultatet så kraftigt som jag ville. Upplevde att pigmentet försvann. Lade Very me soft kajal steel grey längs både övre och undre fransraden. Borstade ut med en hård pensel






Jag upplevde att make upen satt kvar hela kvällen, till och med läppstiftet. Foundationen var över förväntan! Inga feta, glansiga ytor. Bättrade inte pudret en enda gång. Ögonskuggan stannade på plats och lade sig inte i vecken eller gled ut i ögonvrån. Trots massa tårar så höll sig kajal och mascara kvar och jag blev inte svart på kinderna. Kommer absolut införskaffa Illuskin foundation. Läppstiftet och mascaran har jag redan och kommer garanterat använda ofta!



Inga kommentarer: