tisdag, april 15, 2014

Sjukstuga

Jag är så sjukt sliten!!
Kommer inte ihåg när jag sov ordentligt senast. 
Liten har haft något på gång i snart två veckor, varit gnällig, magen har strulat. 
Funderat över om det kanske är tänder på gång men inget vi ser. 
I fredags blev Dotter sjuk, gick fort. 
Först lite snuvig, timmen efter ont i halsen och sen var det däckad i sängen. 
Samma som med Maken i Söndags. 
Gick lika fort där, från att vara pigg och dona i stugan till däckad i soffan. 
Sonen och jag har varit pigga, men ska ju inte ropa hej så klart. 
Jag fick lite ont i halsen men det blev inget mer. 
Men däremot tröttheten.... 
Att höra gnäll och gny 24 timmar om dygnet med små korta pausar tär på huvudet.
Så klart mår de som är sjuka mycket sämre.
Men jag måste bara få gnälla av mig lite jag med....

Hur som, idag kom iaf Litens feber och nu mår han riktigt dåligt. 
Skulle inte bli så förvånad om det kommer tänder också....

Håll tummarna att vi piggar på oss här!! 
Vill ju fira påsk med Mamma och Syrran. 
Längtar ju efter att få se stora bebismagen :)





Inga kommentarer: