onsdag, mars 17, 2010

Back to normal

Det behövdes visst lite ombyte igen. Jag är helt enkelt ingen brunett. Eller jo det är jag ju men, nä... Jag trivs inte. Känner mig blek och eländig, håret blir flottigt och stripigt. Sen är det väl så med, att jag inte har mått så bra och då brukar det ju kännas bättre med någon typ av förändring.

Det är ju fortfarande lite orange, men det hör ju urfärgningen till. Ska lägga i en sväng till innan helgen och då bör det vara klart sen. Min manliga kollega tittade förskräckt på mig idag och frågade försiktigt om det skulle se ut så. Han var lite orolig eftersom vi ev ska hitta på något i helgen. Han vill väl helt enkelt inte skämmas med orange mig på någon pub.*asg*

(Märker att jag tjatar om vissa personer men det är liksom svårt när jag inte får nämna maken och inte pratar med andra som jag normalt har nära kontakt med....)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Köp silverschampo. finns på kicks, det tvättar bort det gula =O)

Maria sa...

Jo, jag vet... Men man måste ju ha en jämn blekning först :)

Tack iaf!

Södertälje Magnus sa...

Inte för att jag är insatt i hår. Men du passar ju i ALLT!

Maria sa...

*tummen upp*