tisdag, januari 04, 2011

Blev visst utmanad via mail....

Skickar vidare till den av er som känner er manade. Men meddela gärna mig så får jag smyga in och kika på era svar :)

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV

1. Är du singel?:

-Ja

2. Är du lycklig?:

- Inte just nu kanske men jag strävar åt rätt håll iallafall

3. Är du uttråkad?:

- Ja, nu är jag det! Tror inte att jag skulle orka listblogga klockan 1 på natten annars

4. Är du ledsen?:

- I själ och hjärta känner jag mig ledsen...

5. Är du italienare?:

- Ha ha ha! Nej...

6. Är du cool?:

- Min dotter tyckte det i höstas iallafall :P

7. Är du från Irland?:

- Nej

8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?:

- Nej, de var det aldrig innan separationen heller


ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?:

-Ja det gör jag nog

2. Har du någon gång blivit sårad?:

- Fler gånger än jag vill erkänna

3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?

- Det bör ju ha hänt...

4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?:

- Ja

5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?:

- Ja....

6. Har du haft en hemlig beundrare?:

- Jag tror att jag kanske har det...

7. Är du kär?:

- Nej

8. Vill du gifta dig när du blir stor?:

- Nej, jag har varit gift och kommer inte göra om det


TVÅ ALTERNATIV

1. Bilddagboken eller lunar?:

- Inget av dem

2. Hår eller ögon?:

- Ögon

3. Katter eller hundar?:

- Katter

4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?:

- Få Bästisar

5. Coca-Cola eller Pepsi?:

- Ingen av dem *urk*

6. Utekväll eller romantisk hemmakväll?:

- För tillfället så väljer jag en härlig utekväll med underbara vänner

7. Pengar eller lycka?:

- Lycka!!!

8. Dag eller natt?:

- Är ju uppenbarligen en Nattuggla...

9. Msn eller mobil?:

- Mobil


TIO "HAR DU NÅNSIN..."

1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån?

- Eh... Nä

2. Brutit nåt?:

- Ja

3. Gjort nåt du ångrar?:

- Ja

4. Hoppat Bungee Jump?:

- Absolut inte!!!

5. Ljugit för någon du tycker om?:

- Tyvärr, ja..

6. Ätit en hel tårta?:

- Nej, fy så vidrigt!

7. Gjort bort dig offentligt?:

- Självklart

8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?:

- Kan ha hänt

9. Gråtit när ett husdjur dog?:

- Många gånger

10. Velat försvinna?:

- Ja, flera gånger i yngre år


SENASTE

1. Telefonsamtalet du gjorde:

- Nummerupplysningen

2. Telefonsamtalet du fick:

-Från min Syster

3. Personen du var med:

- Mina tränarkollegor Janne och Micke

4. Roligaste grejen som hänt:

- Senaste roliga grejen... *funderar* Nyår kanske...

5. Personen du smsade:

- Ex-maken

6. Personen du tänkte på:

- Vännen N som blir så otroligt illa behandlad just nu

7. Du skrev till på myspace:

- Ingen

8. Du kommenterade:

- Mia på Facebook

9. Du tillbringade natten med:

- Någon speciell....

10. Du kramade:

- Underbara Sonen

Inga kommentarer: