onsdag, mars 16, 2011

Oriflame

Nyss hemkommen från möte. Härligt att se de nya konsulenterna. Alla är så unga och då inser man hur länge man själv hållit på utan att egentligen ha klättrat så mycket. Jag gör ju inte så mycket för att klättra heller, ser det som ett intresse och kan jag hjälpa andra att finna favoritprodukter så blir jag glad. Min förtjänst är inte så stor, men man brukar tjäna in portot och de produkter som man själv köper. Räcker för mig. Bara härligt att träffa nya människor. Det sjuka är ju att det verkligen är bra produkter, de som jag har provat och majoriteten av kritiken är ju positiv. Priserna är över lag billigare än genomsnittet. Alla produkter är är framtagna av Oriflames egna forskningscenter på Irland och det är ett svenskt företag som inte testar på djur. Det är mycket som talar för dessa produkter.

En sak som dock är negativ, och som jag av en god vän fått reda på är att om man är allergikänslig så kan man reagera på vissa dofter i ex duschkräm och lotion. Men det är inget som jag själv har upplevt och inte heller hört så mycket mer om. Men något som jag ofta påpekar högre upp i leden och som jag hoppas kommer förändras. För det bör ju finnas doftfria produkter med.

Nu låter jag som en vandrande reklampelare insåg jag *asg* Men jag brukar normalt inte skriva så mycket och inte vilja pracka på någon detta. Så en gång måste jag ju få vara den säljkonsulent jag är ;)

Just nu är det iallafall gratis att bli konsulent och dessutom får du ett set med fina makeupborstar. Det finns inget tvång vad gäller försäljning och vill du så kan du bara köpa för ditt eget husbehov. Det du får då är 20% rabatt på alla produkter, 10% på accesoarer odyl. Hör gärna av dig om du har frågor och funderingar, jag svarar mer än gärna. Om du vill bli konsulent eller kanske bara lägga en beställning.

Oriflames hemsida där man kan kika på produkter och även beställa själv ett begränsat antal gånger innan man måste ta kontakt med en konsulent eller bli själv
Produktkatalog period 4 som avslutas på tisdag nästa vecka. Jag lägger oftast min sista beställning på söndagen innan så hojta!
Min hemsida hos Oriflame där ni finner mina favorit produkter och kontaktuppgifter

Inga kommentarer: