tisdag, mars 15, 2011

Tisdag

Var helt slut när barnen gick till skolan. Natten var nog ännu värre än gårdagens. Mot mina principer så tog jag en tablett och på den sov jag till strax innan 14. Skönt! Jag visste att Dotter skulle plocka upp Sonen så jag behövde inte ha bråttom. De små kom och vi åt mellis tillsammans. Jag borde verkligen försöka städa lite, diskbänken ser ut som... Jag vet inte vad och i kaftanen i vardagsrummet ligger tvätt som ska sorteras. Men så svårt att ta sig för med det liksom.

Fick reda på att sköldkötteln har normala värden :) Där ser man! Ett svar av 2 miljoner tagna... Känner mig enormt mycket lugnare *asg*

Dags att ta mig ur sängen, om mindre än en timme ska jag hämta upp en vän och vi ska åka på möte. Min Saphire director ska ha välkomstmöte för nya konsulenter och jag ser det som ett utomordentligt tillfälle att uppdatera mig om vissa produkter. Lite socialt och kanske lite fika ;) MEN!! Då måste Orifacet på.... Blir nog bara en grund (base, foundation, concealer, kajal, lipbalm) idag och sen behåller jag glasögonen på. Man kan inte alltid ha bra dagar *asg* Hoppas ni anade all ironi i den meningen!!!

2 kommentarer:

Nette sa...

Du var skitsnygg Maria, med glasögonen också :)

Maria sa...

Ha ha ha!! Är det så? Tack för de orden! De värmde mer än du tror :D