torsdag, mars 31, 2011

Så får man ett brev!!

Medvetet dåligt kort....
Hur sjukt känns inte det?!! Jag skriver ett inlägg om mina vänner och tackar dem för de finns. Men nämner inte min äldsta vän, hon som alltid funnits liksom. Som en smäll för mitt samvete så dimper det ned en vanligt fint handskrivet brev i brevlådan. Hur ofta får man sånna? Idag av alla dagar... Jag läser och gråter en skvätt!! Klart jag vet att du finns, vännen!!! Det har du alltid gjort! Du anar inte vad det brevet betydde! Dags att leta fram lite fint brevpapper kanske ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var ju inte meningen att ge dig dåligt samvete. Ville bara säga att jag bryr mig fast jag bor så långt borta. Jag kan ju liksom inte bara springa över för att ge dig en kram även om jag gärna skulle vilja...
EH

Maria sa...

Fick inte dåligt samvete på det viset... Men,ja du vet.. Du skickar kramar via rymden och dem uppskattar jag ju lika mycket som andra!!

Sköt om dig! <3